Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~tamisio | użytkownik

imię i nazwiskoMarek Jadach adresTarnobrzeg zarejestrowany20.07.2008 @12:17:18 ostatnio na stronie19.05.2017 @19:43:21



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty OnetSkypemarek_jadach Gadu-Gadu1747433
digarty125 komentarze1286 posty na forum0

komputer / sprzęt
Canon 40D, 18-135

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Salome1    22.08.2011 @20:31:11
Kurcze, myślałam,że ten pająk jest większy.. ale w sumie nieważne i tak bym poleciała z okropnie głośnym krzykiem
Miłego wieczoru życzę koledze.
~roznyluk    22.08.2011 @20:21:33
już poprawiam błąd
Co roku, w Edynburgu, organizowany jest festiwal "Tattoo", który to jest równoległym z festiwalem sztuki.
Na ulicach można ujrzeć nie tylko "artystów ulicznych", ale też i grupy aktorskie, reklamujące w różny sposób swoje spektakle. Stąd też i zdjęcia
Pozdrawiam!
_______
Nie dziękuj, oceń, podpowiedz...
~Salome1    16.08.2011 @18:25:41
a mi się super ogląda Twoją galerię. Mam nadzieję, że będziesz częściej do mnie wpadał i doradzał co poprawić
Pozdrawiam.
~aswariatka    08.10.2010 @21:44:36
podoba mi sie Twoja galeria
ostatnio edytowane: 2010-10-08 21:44:50
~dziubq    08.09.2010 @20:07:20
dzięki
~lukaszzk    16.07.2010 @11:33:15
dziękuję slicznie za komcie
~Kasiula97    28.06.2010 @20:46:28
Proszę też o jakieś komentarze do moich zdjęć ( najlepiej tych najnowszych ) .
_______
"Życie jest momentem, eej ma być super"
~dziubq    01.12.2009 @12:06:01
dzięki brachu za wizytę
~brylek    29.10.2009 @19:11:41
thx pozdro
_______
To, że milczę, nie znaczy, że nie mam nic do powiedzenia.
~dziubq    16.10.2009 @20:43:12
dzięki
~dziubq    11.10.2009 @13:20:08
thx
~deep00    10.10.2009 @13:51:11
dzięki
~maniek23    10.10.2009 @13:49:04
teraz powinno być lepiej dzięki za uwagę
_______
Oceń również moje prace ...
http://www.fotoprzyslona.pl
~Wiele    09.10.2009 @19:13:20
Guns N' Roses?:D:D
poobserwuję...
~barney1902    09.10.2009 @19:00:05
widok z tzw górki szkolnej
~zamglona    09.10.2009 @18:55:57
Bardzo dziękuję...Miłego wieczoru....
...
~Igrec    04.10.2009 @18:43:48
dzięki. Dopiero zaczynam, więc na pewno idealne nie jest
~Podkarpackie    29.09.2009 @20:38:40
Dzieki bardzo za wyrozumiałośc
Pozdrowionka
_______
OpTimex EngLand
Pozycjonowanie i reklama w internecie
~wkrysart43    06.09.2009 @19:42:22
Dziękuję za miłe słowa,cieszę się że moja skromna galeria się podoba/pozdrawiam
ostatnio edytowane: 2009-09-06 19:43:27
~AliceC    21.08.2009 @19:18:18
Dzięki. Wiem, ostrość poszła po całej linii.
~darik    23.07.2009 @18:38:59
dzięki, większość mojego makro to Canon(nek) Powershot A610
pozdrawiam
Darek
_______
~Michumm    19.07.2009 @18:51:35
dzieki serdeczne
_______
Mam oryginalną osobowośc i pragne ją zachować...<br> "Życie jest jak pudełko czekoladek, nigdy nie wiesz na co trafisz ... "<br>Moje prace http://www.digart.pl/pokaz.lista.php?userid=Michumm
~nuriko    13.07.2009 @21:09:41
dziękuje bardzo Pozdrawiam
~lightningbolt    13.07.2009 @20:36:33
Dzięki za odwiedziny Opis dałem z racji iż każdego może zaciekawić jak one to robią tak razem i skąd taka pozycja A zdjęcie się udało, bo ciężko ich złapać razem podczas lotu Pozdrawiam i miłego wieczoru
_______
Kobiety są jak fotografie; jakiś głupiec starannie przechowuje kliszę, podczas gdy ludzie inteligentni dzielą się odbitkami.
~pozaswiatemslow    10.07.2009 @12:20:48
dziękuje
1 2 3 4 5 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt